Freebies : Header Transparent ( Random Version )
Written by : hamizashuhada on Monday, 24 December 2012 | 21:16 | 22 comments
Yaa , I'm back setelah tiga hari menyepi.Broadband Maxis buat hal lah awak T.T tak boleh nak online.So,here's some freebies for you.Feel free to take one.Kalau ambil jangan lupa comment eh ?Btw,maaf banyak-banyak kepada empunya pic yang saya ambik untuk buat header ni.Saya dah terlupa saya ambik kat mana.Saya dah buat ni 3 hari lepas,hari ni baru dapat publishkan T.T kalau awak punya gambar,tolong bagitahu saya ye?nanti saya kredit awak :D


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/headerfive_zps48163df1.png


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/headerfour_zps06cf94af.png 

http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/headerone-2_zpscc0e9f4e.png
http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/headersix_zps8564f3c3.png 
http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/headerthree_zps66bb5a92.png

http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/headertwo_zpsbf1569e0.png

Okay bye bye :)


Blogger 'Alya said...

Amek satuu ye!

 
Anonymous oyo said...

sy amek satu header awak ni taw :) pinjam jap . hehehe . comel

 
Blogger athirah ahmad said...

nice one . :) . awak, im pick one okay ? :)

 
Blogger puteh Nazumie said...

hye awak, kita nak tempah header free boleh? kite minat yang miss bravo tu tapi boleh tak tukarkan miss bravo tu pada "PUTEH NAZUMIE"

 
Blogger Cik Kasut Pink said...

hai awak :) kite nk tempah header free boleh tak ? Nk tulis "Imperfection is beautiful" and letak url blog saya..pic cecomel tak kesah yg mcm mane pun :)

 
Blogger Mysara Ab Rahman said...

amik 1 ye..:)

 
Blogger siti athirah said...

saya amek satu okay?? thank you sweet :)

 
Blogger VULN said...

Saya ambil satu header :)

 
Blogger retro muda said...

saya amek satu header ye. thanks ^^

 
Blogger syazwani nordin said...

saya ambik ! :)) thanks.

 
Blogger cik baby said...

amik satu...thanx...:)

 
Blogger Aimi Farhana said...

take one yea.

 
Blogger Aimi Farhana said...

take it one yea.

 
Blogger Aimi Farhana said...

take one yea

 
Blogger AnisKhairunnisa said...

ambik satu ye :)

 
Blogger retro muda said...

kita ambil satu. comei-2 belaka. thanks :)

 
Blogger the owner of cicak tersepit said...

take one :)

 
Blogger Farhana Lee said...

Awak. Saya ambil satu ya. Thank you :D

 
Anonymous Anonymous said...

Saya ambik satu ya! thanks..hehe

 
Blogger Mrs Yatie said...

PG ambik number 1 syg :)
thanks ya!

 
Blogger Amy Zana said...

I amek satu ^^

 
Blogger flat unicorn said...

take one pls =)

 

Post a Comment