Just Go With The Flow
Written by : hamizashuhada on Saturday, 26 January 2013 | 22:26 | 0 comments

Hye hye ♥
Pernah tak sekali je,korang rasa korang penat nak teruskan kehidupan ni?Rasa tak mampu nak terus berjalan.Rasa tak mampu nak terus berhadapan dengan semua orang.Rasa penat sangat?Rasa .. Bermacam-macam perasaaan bercampur baur dalam hati korang?
Kadang-kadang ada benda yang kita tahu kita tak boleh cerita kat orang walaupun kita sendiri tahu kita tak larat nak hadapi benda tu sorang-sorang.Macam yang aku selalu cakap : Tak semua benda kita boleh share ngan orang.Even dia tu orang paling rapat dengan kita.Sebab kita tahu kalau kita cerita pun dia takkan faham.
Ini bukannya masalah lazim remaja ; crush.Langsung tak ada kena mengena.Cuma mungkin kadang-kadang ada satu masa semua masalah akan berkumpul dan memeningkan kepala otak kita ni.Entah lah,mungkin juga sebab kita tak pandai nak kawal emosi sendiri.Pengurusan psikologi kita tak betul.Mungkin.
Hmph,dah lah.Biarlah apa pun nak terjadi.Just go with the flow.Bye bye :3

Post a Comment