Lima.
Written by : hamizashuhada on Thursday, 3 January 2013 | 22:37 | 0 comments
Hye hye 
Wahh , rasa pelik pulak bila dapat online ni.Cehh padahal baru tiga hari tak online.Okay okay.Nak cakap sikit ni.Tahun ni maybe aku akan jarang update blog,almaklumlah calon SPM -_- haha.So penggunaan lappy dan broadband pun dicatu .Sad life.Hihi.And yeah,perkataan calon SPM itu sendiri sedikit sebanyak menyesakkan fikiran aku.A lot okay ?
For the second time , aku kena jadi AJK NILAM.Apakah?To be honest aku memang m to the s  , malas sangat nak pegang jawatan tahun ni.Dahlah AJK NILAM.Bosan kot ahaha.Aku tahulah sebab last year pun aku juga yang jadi AJK NILAM.Hihi aku rindu Kevin Lukas aku lah hahaha.
Well,rabu lepas last episode Cinta Bersemi Di Putih Abu-Abu.Aku memang suka gilaa ending dia,especially masa Kevin Lukas depangkan tangan sambil sebut WOW.Double cute tahu tak?Disebabkan Cinta Bersemi Di Putih Abu-Abu dah tamat,aku pun beralih kepada Setia Hujung Nyawa kat TV3.Novel dia best.
Okay okay,sampai sini jelah kot.There's still a whole lot of homework waiting to be done .Penattttttt -.-
Okay bye ! 

Post a Comment