Lirik Lagu Babak Cinta By Tengku Adil
Written by : hamizashuhada on Wednesday, 30 January 2013 | 02:10 | 0 comments

Hye hye ♥
Sekarang ni aku macam minat sangat dengan lagu yang sedang dimainkan kat blog aku ni.Entah,lirik dia best.Actually lagu ni dah lama dah ada,cuma aku je yang baru dengar.Lagu ni kan OST bukan bidadari.Okay malas nak intro panjang-panjang,jom lah tengok liriknya.

Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapannya > Rasa kesakitan dalam dada menghilang pabila kau berada > Cintamu kepada aku tak pernah ku rasa sebegitu > Engkau meringankan hati ini, engkau menenangkan jiwa sepi > Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya > Terkunci kerna slalu terluka > Ku ingin menjadi penutupnya > Kau tahu kau disakiti, hatimu sedang kau melindungi > Percayakan pada cinta ini, relakan ia berterbang tinggi > Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya > Terkunci kerna slalu terluka >Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta > Aku untukmu sepanjang hayat > Aku juga merasa ketakutan oh cinta > Percayakan pada kita oohhh…Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya > Terkunci kerna slalu terluka > Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta > Aku untukmu sepanjang hayat > Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya > Terkunci kerna slalu terluka

Okay bye bye :D
Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapannya
Rasa kesakitan dalam dada menghilang pabila kau berada

Cintamu kepada aku tak pernah ku rasa sebegitu
Engkau meringankan hati ini, engkau menenangkan jiwa sepi

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya

Kau tahu kau disakiti, hatimu sedang kau melindungi
Percayakan pada cinta ini, relakan ia berterbang tinggi

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat

Aku juga merasa ketakutan oh cinta
Percayakan pada kita oohhh...

Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya, babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat
Aku ingin menjadi pembuka hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/03/lirik-lagu-babak-cinta-tengku-adil.html#ixzz2JS4h8vkv

Post a Comment