Online Shopping!
Written by : hamizashuhada on Wednesday, 16 January 2013 | 23:55 | 0 comments

Hye hye ♥ 
Aku kan , teringin sangat nak beli accesories mustache.Like seriously comel sangat oh my.. Actually nak beli yang bentuk owl tapi ada orang cakap islam tak boleh pakai bentuk tu.So I think mustache is not so bad.Sebab sekarang kan dah trend mustache ni.Kalau tengok betul-betul,banyak juga blog yang bertemakan mustache.Dan aku nak cakap sikit , cara betul nak eja mustache ialah MUSTACHE bukannya MOUSTACHE.Hihi
Salah satu yang aku paling berkenan sekali and harga dia pun worth it ialah kat boutique ini.Woah seriously murah dan cun rantai dia.Nak beli online tapi benda ni harga dia dalam RM10.00-RM13.00 je.Berbaloi ke?Then boleh ke beli barang harga tak sampai RM20 je?Hihi maklumlah tak ada pengalaman beli secara online.Sesiapa yang pernah beli secara online tu share la sikit pengalaman.Hehe.Then,aku dah decide nak beli.Sekali kan,dia kata sold out!Wahhhh rasa nak nangis je.Apa ni???Kesian aku tau.
Dah lah , aku cuma nak luahkan perasaan je.Huahua.Ni boleh diterima sebagai luahan perasaan ke?Sedihnyaaa kenapa benda tu sold out?Yang lain aku tak berapa berkenan sangat -.- Senang-senang aku beli kat luar je lah.Tapi tak pernah jumpa lagi.Korang pernah nampak kat mana-mana tak benda ni?Around shah alam?Kalau ada tolonglah share tempat tu kat mana eh?Terima kasih daun keladi :)
Adios

Post a Comment