Sweetnya !
Written by : hamizashuhada on Saturday, 26 January 2013 | 02:36 | 0 comments

Hye hye ♥
Tadikan, aku retweet banyak ayat jiwang kat Twitter.Then,Mimie tweet something , dia kata : "Hamzia retweet jiwang.Hahaha kantoi @AmijaCuwada . Hahaha dah masa tu aku baca tweet-tweet tu ayat dia best je,aku retweet lah cik camimi oiii : ) Hihi.That's not the main story actually.
Tadikan ( Penggunaan perkataan yang sama berulang kali . LOL ) aku pergi kenduri kahwin anak kawan mama aku.Kalau nak diringkaskan cerita,akak  yang kahwin tu dulu kawan sepermainan aku jugalah.Main masak-masak,main mekap-mekap and so on bersama-sama.And now,dia dah kahwin.Congrats kak Ika : )
Tema majlis tu kan,pink putih.Seriously sweet gila.Pengantin pakai baju warna pink cair  ♥ Sangat comel.Pastu kat meja,ada letak album gambar masa dorang photoshoot,masa bertunang.I was like, god sweetnya dorang ni.Pastu ada kawan Kak Ika ni nyanyi lagu ombak rindu.Aku mati-mati ingatkan pengantin nak berduet.Rupanya tidak..
Bestnya tengok muka both of the pengantin happy je.Yelah,dah bercinta punya lama,akhirnya disatukan.Bukan semua orang berpeluang macam tu.Ada yang dah couple lama,tapi tak ada jodoh.Masing-masing bawa haluan sendiri.
Oh ya,berbalik kepada kes retweet tadi,antara salah satu tweet yang aku paling touched bila baca ialah :
I like you.I don't want to hear about how much you like her

Eh,okaylah.Aku ada masalah besar ni.Gosh mimie memang nak kena ngan aku.Tak nak kawan kau Mimie -.- Hahahah kidding okay bye :3

Post a Comment