Kejamnya - . -
Written by : hamizashuhada on Sunday, 24 March 2013 | 20:41 | 0 comments

Assalamualaikum and hye ♥
Last weekend aku balik kampung sebab atuk long masuk hospital.Masa pergi melawat atuk kat hospital ada something yang sangat mengejutkan dan menyakitkan mata telah berlaku.Hmm nak cerita pun sakit hati.Okaylah biar aku cerita.
Lepas dah melawat atuk tu kitorang semua turun then pergi solat jap.Aku , mama ngan opah siap awal so kitorang pergi cafe nak beli air.Then aku terbau waffle so memang menggoda and lastly aku beli lah waffle tu.Masa tengah tunggu waffle tu siap,ada sorang pak cik ni,aku rasa dia baru keluar dari ward kot,beli jagung yang dalam cup tu.Then,tetiba ada sorang mamat ni , aku rasa umur dia dalam 20-an datang kat pak cik tu then tepis jagung tu sampai tertumpah.
I was like,what the..
Kejam gilaaaaa kau buat macam tu.Kesian pak cik tu tahu tak?Tak belajar ke wei?Kalau betul pun pak cik tu tak boleh,tak dibenarkan dan dilarang makan JAGUNG pun tak boleh ke tegur elok-elok?Tak payahlah nak buat macam tu.Orang kat sekeliling semua pun macam terkejut.Aku tengok pak cik tu pun alahai kesiannya.Orang tua kau buat macam tu wahai hamba Allah?
Aku memang tak boleh lah kan tengok orang tua dilayan macam tu.Mana pergi rasa  hormat kau kat orang tua?Aku rasa tu ayah kau kan.Tapi konklusinya aku boleh cakap yang kau ni super duper annoying. -.-
Till then,assalamualaikum.

Post a Comment