Saya Nak Cursor By Miezza Shuhada
Written by : hamizashuhada on Thursday, 2 May 2013 | 03:20 | 17 comments
Assalamualaikum and hye
Ehem,dengan ini saya melancarkan bukan segmen pertama saya iaitu .. *sila teliti banner dibawah*


HAHAHA sebenarnya saja je buat banner ni.Bukan apa pun,just for fun!Okaylah straight to the point : Sesiapa yang nak cursor macam saya ni boleh comment entry ni dan nyatakan warna tulisan yang anda nak.Contoh cursor ada kat banner.Icon tu pulak boleh pilih kat bawah : Tapi nak bagitahu yang icon tu bila dah buat cursor dia bukan lagi GIF tau :3 Okay bai ! 



P/S:Kalau sorang je yang nak pun saya tetap akan buatkan :D
*updated : tolong bagitahu nama apa awak nak saya letak kat cursor tu.Hikhik lupa nak tulis semalam :)






Anonymous Nab said...

Salam. saya nak ^_^ nak icon pertama. tulisan merah dengan kelabu.
terima kasih ^_^

 
Blogger Sabrina SA said...

ina nak cursor yg no. 2 boleh ? :3 http://sabghina.blogspot.com/

 
Blogger nurhamiza shuhada said...

@NabOkay :) nanti saya bagi url cursor awak :D

 
Blogger nurhamiza shuhada said...

@Sabrina SA Okay :) Nanti saya bagi url cursor awak :D

 
Blogger Acik Riotaro said...

cantiknyer

 
Blogger Sabrina SA said...

Terima kasih miezza. Kalua boleh , Ina nak warna ungu . http://media.tumblr.com/3c7a00acad4cef650a24a8e203e5f4de/tumblr_inline_mgphjoXUpP1qdlkyg.gif color tulisan : #FBEFEF

 
Blogger jeljjang said...

Saya nak satu jugak boleh? Yang no.3 tu. Tak payah tulisan pun tak apa. Thank you ^^,

 
Blogger nurhamiza shuhada said...

@Acik Riotaro Hihi thanks :) @Sabrina SA Okay :) @JeljjangOkay :)nanti saya bagi url cursor awak :)

 
Blogger amira azemi said...

hai , kita nak jugak cursor tu , comel lah..
nak gamba yang first skali tu then tulis nama miss blogger , and warna tu boleh merah untuk m and b yang lain hitam je :) thank you...
http://zemumbling.blogspot.com/

 
Blogger nurhamiza shuhada said...

@Amira AzemiOkay,nanti saya bagi url cursor awak :)

 
Blogger Rio Fernando said...

Saya nak lah akak,
warnanye abu2 ye (cute)

 
Blogger Rio Fernando said...

tulisannya abu2 ye kak, motifnye polkadot
tulisan : Rio

 
Blogger Nur Khairiah Irwanie said...

Saya nak jgk boleh x? ^_^
icon yg last sekali..tulis nama Nur Khairiah..warna tulis sama mcm tulisan cursor awk punya..

 
Anonymous Cik Khairiah Belog said...

saya nak jugak blh x?? ^_^
nak icon yg last sekali..tulis nama Nur Khairiah..warna tulisan sama mcm cursor dekat banner awk tu..

 
Anonymous Syaess said...

Nak jugak boleh tak?
tulis name Syaess. Wrne mcm tulisan bigbang.

 
Anonymous Anonymous said...

Saya nak jugak boleh? :D
Tulis name Syaess, warne mcm cursor bigbang.

 
Anonymous Anonymous said...

Saya nak jugak boleh? :D
Tulis name Syaess, warne mcm cursor bigbang.

 

Post a Comment