Macam mana ?
Written by : hamizashuhada on Friday, 3 January 2014 | 12:43 | 1 comments
Assalamualaikum and hi earthlings !

Tadi masa buka ask.fm ada seseorang tanya ;


Sejujurnya saya pun tak tahu nak cakap macam mana sebab saya bukannya pro pun pasal blogskin ni.Skin yang saya buat selalunya saya main hentam je.Jadi bila ada soalan macam ni saya tak tahu nak jawab.Tapi apa yang boleh saya cakap saya belajar daripada master saya , wana . Saya kaji dan cuba fahamkan setiap code dalam tutorial yang dia bagi walaupun masa awal-awal tu blank sangat.Langsung tak ada basic pasal blogskin.

Lepas tu,kalau saya tak tahu saya akan refer balik dengan Wana atau ada blog tutorial yang lain.Tapi disebabkan saya dengan Wana best friend so tak ada masalah kalau nak tanya dia,tak awkward.

So,cik anonymous saya memang tak tahu macam mana nak jawab soalan awak ni.Walaupun saya memang ada buat tutorial basecode untuk blogskin tapi korang still kena faham sendiri kod tu. Sebagai contoh kod <br> tu untuk buat selang dan bermacam jenis kod lagi.

Bila dah faham barulah boleh buat skin sendiri.

Okay,bai.

P/S : Saya masa mula-mula berkecimpung dalam dunia blogging ni pun saya guna skin wana atau ambil kat http://www.blogskins.com/ .

Blogger Wana Seoby said...

Hi. Kite terharu lah awak sebut nama kita. hihi

 

Post a Comment