Talha Harith RETWEETED you.
Written by : hamizashuhada on Friday, 24 January 2014 | 01:03 | 2 comments
Assalamualaikum and hi.

Okay tengah over excited sekarang ni.



Walaupun Talha cuma retweet je dan bukannya reply tapi rasa happy nya dah macam jumpa depan-depan :3 Okey aku tahu over tapi kalau dah minat sangat cemni lah jadinya.Nama twitter aku tu pun ambil dari nama Talha Harith lah.Sebenarnya aku dah minat Talha Harith dari zaman dia berlakon Tanah Kubur dulu lagi.
Lepas tu dia berlakon pula Setia Hujung Nyawa,jadi Hady.Lagilah aku bertambah minat kat dia walaupun Hady tu watak antagonis.You know what,kalau lah eh.Kalau lah aku berjaya terbitkan novel sendiri dan tiba-tiba ALLAH SWT bagi rezeki,novel tu diadaptasi jadi  drama,aku nak Talha Harith pegang watak hero :) hehehe.

Wasalam.

P/S : Speechless bila tengok notification .

Blogger cik lisa said...

i punggg peminat talha harith, hehehe dia handsomeeeee

 
Blogger HaniManis said...

talha harith..~~auwww minat dia gak <3

 

Post a Comment