Freebies : One Direction Non-transparent Header.
Written by : hamizashuhada on Sunday, 16 March 2014 | 02:32 | 0 comments

Assalamualaikum dan hai ,


" I wish that I could take you to the star
I'd never let you fall and break your heart
And if you wanna cry or fall apart
I'll be there to hold you "

Yup,I'm a directioner . Or maybe , a PART TIME DIRECTIONER lol :p hehe.
One direction is just amazing. Haha okay sebelum aku ber-fangirling kat sini , baik kita teruskan ke tujuan asal aku update blog hari ni. So here I've made some non-transparent 1D header. Its free for everyone : D Happy ? Haha tapi tak cantik sangat lah cs me and Photoscape / Photoshop is not a good mate.

By the way , aku ada selitkan sekali quote setiap ahli 1D dalam header ni . . . and kalau korang baca .. 

ada tak korang terfikir yang ..

Every members of 1D ni boleh jadi boy friend yang sweet ?

. . .

Haha !


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/harrystylesheader_zps8c91c0eb.jpg


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/zaynmalikheader_zps69e2adc4.jpg


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/niallhoranheader_zps42bdf6e8.jpg


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/louistomlinsonheader_zps6cab4009.jpg


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/liampayneheader_zpsf0f13b11.jpg


http://i1358.photobucket.com/albums/q778/miezzashuhada/onedirectionheader_zps2c8d6d3d.jpg

Yes,you may take it as much as you want but PLEASE , leave your comment first okey ? :)
Wasalam.
P/S : No matter lah kita ni directioner ke , swifties ke , belieber ke , kpopper  ke , yang penting jangan taksub sangat sampai kita lupakan tanggungjawab kita pada ALLAH SWT , dan jangan sampai kita puja sangat artis-artis ni sampai lupa agama. 
All images are taken randomly from google.











Post a Comment