ai baru ada instagram ( kihkih )
Written by : hamizashuhada on Monday, 21 April 2014 | 03:43 | 2 comments

Assalamualaikum and hi ,

So, berdasarkan tajuk je korang dah boleh agak apa cerita post aku kali ni . Haha okay tanpa segan silunya beta , Nurhamiza Shuhada ingin mengumumkan bahawa secara rasminya beta sudah membuka satu akaun instagram.

Okey okey. Beta tahu beta sudah dikategorikan sebagai lambat dari segi membuka akaun akaun media sosial seperti uolls. Tetapi ingin beta tegaskan disini , sila letakkan semua kesalahan itu keatas bahu encik malas yang ada di dalam diri beta ini.

Post pertama ku uhuk uhuk.

And for your information , aku update ni pun pakai phone so bayangkan jelah kepedihan mata yang aku alami bila terpaksa fokus kat satu satu huruf kat keypad ni. Stress ai okay.tapi demi blog yang semakin hari semakin diabaikan , dengan gigihnya aku teruskan juga menaip.

Ai takde pic baru nak buat profil picture. redha jelah guna gambar lama.

Okay jangan gelakkan jumlah follower aku. Haha nama pun newbie. Takkan baru buat tak sampai sejam followers dah beriban kan. Anyway , tu jelah den nak bagitahu. Maaflah kata ganti nama yang digunakan dalam blog ni memang selalu berubah pun. Al maklumlah , penulisnya tak tetap pendirian katako. 

Wasalam.




Blogger Aimi Farhana said...

hahaha. I pun baru setahun jagung ada instagram. Tu pun tak pernah update sebab i tak tahu nak update apa. Sekadar follow kedai2 y jual tudung, baju n whatsoever je. Heheh...

 
Blogger nurhamiza shuhada said...

@Aimi Farhana hihi saya pun tak tahu nak update apa lol. So follow jelah mana yang patut di follow

 

Post a Comment