keterbatasan idea.
Written by : hamizashuhada on Wednesday, 16 April 2014 | 01:36 | 2 comments

Assalamualaikum dan hi semua ,

Pertama sekali sebenarnya rasa malu nak update blog dah sebab dah enam belas hari blog ni terabai . Mesti blog ni marah kihkih. Okey sangat hambar kan ? Tak perlu gelak. Nak cakap macam mana eh. Sebenarnya aku kagum dengan bloggers yang tak pernah kekeringan idea nak post entri-entri yang menarik kat blog dorang. Sangat kagum. Datang kat aku je , update benda tak matang langsung . Well I'm only 18 though.

Lagi pun sekarang ni aku duduk kat rumah je. Keluar rumah jarang sangat. So surrounding aku tertutup dan pemandangan aku terbatas membawa kepada keterbatasan idea aku.

Jadi , tunggulah sampai aku ada idea bernas nanti aku update lagi ya ?

Wasalam.


Blogger nor ainza said...

hehe sama lah. kekeringan idea lol. hehe oh ye jemput join GA yaa dear http://cutiefany.blogspot.com/ tamat 29 hb

 
Blogger Aimi Farhana said...

http://aimifarhanaalkaf.blogspot.com/2014/05/i-have-new-template.html

Hye, i tulis entry pasal u. Lotsa thank. Lau ada masa silah lah mnjenguk :)

 

Post a Comment