menunggu tawaranmu.
Written by : hamizashuhada on Saturday, 19 April 2014 | 02:08 | 5 comments

Assalamualaikum and hi ,

Menunggu tawaranmu ? Tawaran apakah ? Hm , actually tawaran daripada IPTA. Last week semua dah macam kecoh kecoh result UPU dah keluar ( termasuklah diri ini ) . Rupa-rupanya yang dah keluar tu untuk course yang ada interview . . Pulak dah. Course yang aku apply pula semua tak ada interview but still aku lega jugalah. Aku  ni dahlah jenis gelabah sat lagi pergi interview lepas tu tak pass. Langsung tak payah.

Tapi aku rasa macam hidup aku ni takde progress. Sebabnya Dibah dah pergi register MSU. Eka pun dah pergi interview. Syafiqah dah ada lesen motor. Nuurish dah ada pengalaman kerja. Aku ? Duduk je kat rumah since habis SPM hari tu. Macam pemalas sangat padahal aku bukannya malas, cuma tak ada peluang nak keluar buat part time ke ambil lesen ke. Bab universiti pula kalau boleh aku nak tunggu offer IPTA dulu. Kalau tak dapat baru pertimbangkan nak masuk IPTS.

Tapi aku harap sangat dapat IPTA.

Bercerita pasal Dibah. Oh my god kawan aku yang seorang tu dah besar !! Dah register masuk MSU and in fact dah nak start kelas tak lama lagi. Harap-harap dia takkan lupa kat aku lah kan walaupun dia dah masuk kolej nanti . Dan aku ? Aku akan tunggu juga offer dari IPTA. Kalau tak dapat maybe aku masuk KUIS kot. Kot lah. Tak tahu lagi.

Itu je aku nak cerita. Wasalam.

Blogger Nini Hanini said...

kak nini ada interview isnin di dkat upsi,wish me luck..ehehe :D

 
Blogger tinynasweet said...

inilah tawaran untukmu, hehe....

ANDA DI TAG!!! SPECIAL GIVEAWAY {HADIAH - MOTOROLA GOLD EDITION} SYARAT - BERGAMBAR & MENANG! (^^,)

http://www.tinynasweet.blogspot.com/2014/03/gitarboyz-aka-ninjaboyz-special-giveaway.html

 
Blogger Lollipop Manis said...

insyaAllah ada rezeki tu. gudluck yea :D

 
Blogger sarah hairudin said...

Doa banyak-banyak ok ! insyaAllah dapat :) btw, salam kenalan :D

 
Blogger Amira Tarmizi said...

Salam.. tunggu upu ke? dah decice pergi mana? visit lah blog saya http://merlipmerlap.blogspot.com/2014/04/matrikulasi-vs-asasi-vs-diploma-pilih.html heee :D

 

Post a Comment